DOI: https://doi.org/10.15210/cdl.v0i35

Publicado: 2020-01-19

BILINGUISMO E MULTILINGUISMO: PROCESSAMENTO, APRENDIZAGEM E USO DAS LÍNGUAS

Bernardo Kolling Limberger, Mailce Borges Mota, Augusto Buchweitz

7-11

UNDERSTANDING COGNATE WORDS IN A FIRST CONTACT WITH ENGLISH

Pâmela Freitas Pereira Toassi, Silvia Hedine de Albuquerque Pereira

27-44

EMPREGO (E NÃO EMPREGO) DE DETERMINANTES EM TEXTOS ESCRITOS POR SURDOS

Dayane Celestino de Almeida, Deisieli Mirela Libralão de Araújo

167-178

AN INSTRUMENT FOR ENGLISH MEDIUM INSTRUCTION (EMI) CLASSROOM OBSERVATION IN HIGHER EDUCATION

Ron Martinez, Francisco Fogaça, Eduardo Henrique Diniz de Figueiredo

221-234

MINORITY GROUPS AND LANGUAGE DIVERSITY IN GERMANY AND BRAZIL: AN INTERVIEW WITH GÖZ KAUFMANN (UNIVERSITY OF FREIBURG, GERMANY)

Göz Kaufmann, Rafael Vetromille-Castro, Bernardo Kolling Limberger, Helena dos Santos Kieling

279-293

GRUPOS MINORITÁRIOS E DIVERSIDADE LINGUÍSTICA NA ALEMANHA E NO BRASIL: UMA ENTREVISTA COM GÖZ KAUFMANN (UNIVERSIDADE DE FREIBURG, ALEMANHA)

Göz Kaufmann, Rafael Vetromille-Castro, Bernardo Kolling Limberger, Helena dos Santos Kieling

295-311